The bangang's whore LOL



How bangang she is. you think your double nasi lemak rm1.50 itu boleh tarik perhatian pemain malaysia ke. kelakar la awak ini.

The syndrome benci membenci mula meledak lepas Indonesia di'shit'kan oleh pemain malaysia on Ahad yang lalu, aku tak sempat tonton but bila tengok ulang tayang, memang terbaik, dah ala-ala internation player. Ten thumbs up to malaysia.

And that's why orang indonesia mula butthurt, ada saja yang tidak puas hati. Perempuan ini fikir indonesia boleh menang when she expose her 'bola-bola'. So LOL. Mari tengok apa dia cakap:

""Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi."

Indonesia still ingin mengunakan taktik dickshit seperti diaorang lawan Volleyball dengan Indonesia dulu which is pemain musuh hilang tumpuan after terknea laser 'bola-bola' from indonesia. haha So Lame


P/s: Teringat dialog cerita pendekar bujang lapuk "Ini bukan cobaan, ini betul-betul terjadi.... Cobaaannnn" haha. To malaysia player, goodluck and do your best, ini first time aku sokong bola sepak malaysia.